Pages

Friday 11 November 2016

Te Reo Maori

Kai = food
Ora = well
Kakariki = green
Karaka = orange
Mangu = black
Mawhero = pink
Kowhai = yellow
Pango = black
Pangarau = maths
Tahi = 1
Rua = 2
Toru = 3
Wha = 4
Rima = 5
Ono = 6
Whitu = 7
Waru = 8
Iwa = 9
Teko = 10
Tekau ma tahi = 11
Tekau ma rua = 12
Tekau ma toru = 13
Tekau ma wha = 14
Tekau ma rima = 15
Tekau ma ono = 16
Tekau ma whitu = 17
Tekau ma waru = 18
Tekau ma iwa = 19
Aroha = love
Rahina = monday
Ratu = tuesday
Raapa = wednesday
Rapare = thursday
Ramere =friday
Rahoroi = saturday
Ratapu = sunday
Tui = black bird
Moa = lived a long time ago
Marama = months
Kikorangi = blue
Pepeha = about me
awa = river
Mama = mum
Papa = dad
Kaiako = teacher
Tumuaki = principal
Kura = school
Tanui = name of a boat
Waka = boat
Ke te ora ahau = I am well
Ka nui te ora = i am very well
Ka nui te pai = i am very good
Ke te pai = i am good
Ke to neg neg ahau = i am sleepy
Ke te harikoa ahau = i am good
Oma = run

Ke te pehea koe = how are you?

No comments:

Post a Comment